עמוד הבית טלפוניה שירותי VoIP

שירותי VoIP של אינטרנט בינת - יתרון ברור בתפעול ובמחיר

אינטרנט בינת מיישמת מודל חדשני של שירותים מנוהלים המאפשר להקפיץ את מערכת התקשורת שלכם שנים קדימה, לנצל את תשתית האינטרנט הקיימת כדי לחסוך משמעותית בכסף, ובנוסף לכך גם מסיר מכם את הדאגה והעלות של הטמעת מרכזיות וציוד טלפוניה יקר.

חברה ללא מרכזיה:

חברה ללא מרכזיה מפעילה למעשה שתי תשתיות תקשורת נפרדות עבור האינטרנט והטלפוניה, ולכן:
  • פועלת מול שני ספקים שונים בנושאי תמיכה, תשלום ותפעול.
  • משלמת למפעיל הארצי תשלום חודשי עבור כל קו טלפון ותעריף גבוה עבור השיחות – גם פנים ארגוניות
  • אין ניטור שוטף על תקינות הקו. אם יש תקלה צריכים להתמודד עם שירות התמיכה של ספק טלפוניה גדול שמשרת גם אלפי לקוחות פרטיים.

 

כשאינטרנט בינת מטמיעה מערך טלפוניה מבוסס VoIP מתפקדות רשתות האינטרנט והטלפוניה על גבי קו אחד משודרג (אותו מטמיעה אינטרנט בינת ללא תשלום). כתוצאה מכך:

  • יש שיפור מיידי באיכות רוחב הפס לאינטרנט
  • הלקוח פועל כעת מול ספק אחד לטלפוניה ואינטרנט - מבחינת תמיכה, תשלום ותפעול.
  • הלקוח נהנה מתעריף מופחת עבור החזקת קו ושיחות חוץ, ואילו השיחות הפנים ארגוניות הן בחינם.
  • אין צורך לרכוש מרכזיה, נתבים, או כל ציוד אחר.
  • לרשות הלקוח עומדים יישומי טלפוניה מתקדמים כגון unified communication, soft phone ו- voice mail.

 

שתי תשתיות תקשורת נפרדות - תשתית אינטרנט ותשתית טלפון איחוד תשתית אינטרנט ותשתית טלפוניה
חסרונות:
  1. תשלום חודשי גבוה עבור כל קו טלפון
  2. תעריף גבוה עבור שיחות – גם פנים ארגוניות
  3. אין ניטור על תקינות הקו
  4. כתובת שונה לתשלום וטיפול בטלפוניה ואינטרנט

יתרונות:

  1. שיפור מיידי באיכות שירותי האינטרנט.
  2. תשלום חודשי מופחת על כל קו טלפון
  3. תעריף מופחת עבור שיחות
  4. אין צורך לרכוש ולתחזק מרכזיה פיזית (גם לא עבור סניפים שייפתחו בעתיד)
  5. אין תשלום על שיחות פנים ארגוניות
  6. ניטור ותמיכה 24 שעות ביממה.
  7. כתובת אחת לכל נושאי טלפוניה ואינטרנט.
  8. Unified Communication ו- voice mail
  9. אפשרות ל- Soft Phone

חברה עם מרכזיה:

חברה עם מרכזיה מפעילה גם היא למעשה שתי תשתיות נפרדות עבור האינטרנט והטלפוניה, ולכן:

  • פועלת מול שני ספקים שונים בנושאי תמיכה, תשלום ותפעול.
  • משלמת למפעיל הארצי תשלום חודשי עבור כל קו טלפון ותעריף גבוה עבור השיחות החיצוניות.
  • אין ניטור שוטף על תקינות הקו. אם יש תקלה צריכים להתמודד עם שירותי התמיכה של ספק טלפוניה גדול שמספק שירותי תקשורת לאלפי לקוחות פרטיים.

 

כשאינטרנט בינת מטמיעה מערך טלפוניה מבוסס VoIP מתפקדות רשתות האינטרנט והטלפוניה על גבי קו אחד משופר (אותו מטמיעה אינטרנט בינת ללא תשלום). כתוצאה מכך:

  • יש שיפור מיידי באיכות רוחב הפס לאינטרנט
  • הלקוח פועל כעת מול ספק שירותי תקשורת אחד לטלפוניה ואינטרנט - מבחינת תמיכה, תשלום ותפעול.
  • הלקוח נהנה מתעריף מופחת עבור החזקת קו ושיחות החוץ.
  • אין צורך לרכוש מרכזיות פיזיות לסניפים: אינטרנט בינת מקימה עבורכם מרכזיות וירטואלית.
  • הלקוח יכול ליישם יישומי טלפוניה מתקדמים כגון unified communication, soft phone ו- voice mail.

 

phone_4 phone_3
חסרונות:
  1. תשלום קבוע על כל קו חיצוני
  2. תעריף גבוה עבור שיחות
  3. אין ניטור על תקינות הקו
  4. כתובת שונה לתשלום וטיפול בטלפוניה ושירותי אינטרנט
יתרונות:
  1. שיפור מיידי באיכות שירותי האינטרנט.
  2. תשלום מופחת על קווים חיצוניים
  3. תעריף מופחת עבור השיחות
  4. אין צורך לרכוש מרכזיה פיזית לסניפים
  5. Unified Communication ו- voice mail
  6. ניטור ותמיכה 24 שעות ביממה.
  7. אפשרות ל- Soft Phone
  8. כתובת אחת לכל נושאי טלפוניה ואינטרנט

 

למידע נוסף על שירותי ה- VoIP שלנו ולייעוץ ללא התחייבות, צרו עמנו קשר בצורה הנוחה לכם: מלאו טופס,

התקשרו 03-7688888, או שלחו מייל: כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת

 

צרו קשר


אנא הוסיפו אותי לרשימת תפוצה (עדכונים, מאמרים ומידע על שירותים – אחת לחודש בלבד)
 

מגוון שירותי טלפוניה