Hosted PBX

שרות Hosted PBX פרושו שהמרכזיה הארגונית שוכנת למעשה אצל ספק הטלפוניה, ולכן היא למעשה מרכזיה וירטואלית. במצב זה, במקום שהלקוח ירכוש מרכזיה פיזית בעלות גבוהה, הוא משלם לספק הטלפוניה עבור שירות קבוע, והספק מטמיע, מנהל ומנטר את המרכזיה באופן שוטף.

בדרך כלל Hosted PBX הינו מבוסס VoIP, כלומר התקושרת הקולית מועברת ע"ג תשתית האינטרנט (על גבי פרוטוקול IP). לכן למרכזיה וירטואלית יהיו בדרך כלל כל היתרונות של מרכזיות IP ושל תקשורת על גבי IP.

היתרונות של מרכזיות וירטואליות כוללים:

  1. הלקוח אינו צריך להשקיע כסף ברכישה ותחזוק של מרכזיה פיזית: המרכזיה ממוקמת באינטרנט בינת, מנוהלת ומנוטרת על-ידי המומחים שלנו.
  2. גמישות מרבית בהוספת קווים, שלוחות, סניפים ועובדים חדשים למערכת הטלפוניה.
  3. שימוש וניהול ידידותי למשתמש, באמצעות ממשק אינטרנטי המאפשר למשוך הודעות, לשנות ססמה וכו'.
  4. שירותים מתקדמים, כולל כללי מעבר של שיחות נכנסות בין שלוחות, משיכת שיחות בין שלוחות, חסימת שיחות יוצאות או נכנסות, חיוג מקוצר בין סניפים, שרות "עקוב אחרי", ניטור שיחות ועוד.
  5. איכות שמע אופטימלית, עם התחייבות לאיכות הקו (QoS).
  6. עובדים ניידים יכולים לבצע שיחות ולקבל שיחות באמצעות המרכזיה הארגונית.
  7. המרכזיה עוברת עם העסק לכל מקום בארץ ובעולם, ללא עלויות העברה וללא צורך בשינוי מספרי הטלפון.
  8. המומחים של אינטרנט בינת מנטרים ומבצעים שדרוגים שוטפים למרכזיה, כאשר הכל שקוף לחלוטין מבחינת הלקוח.
  9. התקשורת ניתנת לאבטחה, במידת הצורך.

 

למידע נוסף על שירותי Hosted PBX ולייעוץ ללא התחייבות, צרו עמנו קשר בצורה הנוחה לכם: מלאו טופס,

התקשרו 03-7688888, או שלחו מייל: כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת

 

צרו קשר


אנא הוסיפו אותי לרשימת תפוצה (עדכונים, מאמרים ומידע על שירותים – אחת לחודש בלבד)
 

מגוון שירותי טלפוניה